Share
Go down

Księga Żywiołu Powietrza

on Pią Kwi 20, 2018 9:21 pm
Poziom I
Nazwa Zaklęcia: Lot
Inkantacja: Fuga
Opis Zaklęcia: Podstawowe zaklęcie magii powietrza. Pozwala na unoszenie się nad ziemią przez określony czas. Na początku jest to około dziesięć minut na wysokości do pięćdziesięciu metrów z maksymalną prędkością 20 km/h. Na ostatnim poziomie możemy latać około godziny kilka kilometrów nad ziemią z prędkością do 200 km/h.

Nazwa Zaklęcia: Wichrowe Pchnięcie
Inkantacja: Panchisutomu
Opis Zaklęcia: Zaklęcie to pozwala nam na wygenerowanie powiewu wiatru, wiejącego około 60 km/h, dzięki czemu możemy odepchnąć oponenta, bądź zatrzymać jakiś obiekt lecący w naszą stronę.

Nazwa Zaklęcia: Generowanie Tlenu
Inkantacja: Oxygen
Opis Zaklęcia: Czar przydatny, gdy odczuwamy brak powietrza. Mag tworzy małą bańkę stworzoną z powietrza wokół swoich ust i nosa, dzięki czemu dostarcza tlen do swoich płuc. Zaklęcie w pełni kompatybilne z różnymi warunkami, np. pod wodą. By zniszczyć bańkę, trzeba dosyć mocno naprzeć na nią, by pękła. Na pierwszym poziomie tlenu starczy na około piętnaście minut. Na ostatnim jest to nawet kilka godzin.

Poziom II
Nazwa Zaklęcia: Powietrzna Podmiana
Inkantacja: Aerial Substitution
Opis Zaklęcia: Użytkownik jest w stanie zamienić się w warstwę powietrza, która z kolei potrafi przecisnąć w każde miejsce, do którego jest w stanie dotrzeć powietrze. Poza funkcją włamującą, ma jeszcze inne zastosowanie, jak np. ucieczka bądź ulotnienie się. W postaci niewidocznego powietrza użytkownik jest w stanie przebywać przez kilkanaście sekund na początku, poruszając się w dodatku z prędkością kilku kilometrów na godzinę. Dopiero później czas się dwukrotnie przedłuża, tak jak prędkość.

Nazwa Zaklęcia: Powietrzne Cięcie
Inkantacja: Air Cut
Opis Zaklęcia: Kumulujemy magię wiatru i wysyłamy ją w postaci małych powietrznych pasków, które pozwalają nam ciąć różne słabiej zbudowane powierzchnie. Drugi poziom pozwala nam lekko podciąć skórę człowieka, jednakże od poziomu czwartego wzwyż trzeba mieć się na baczności, gdyż każdy taki atak może poważnie uszkodzić nam ciało.

Nazwa Zaklęcia: Zamknięty Huragan
Inkantacja: Morsus Clausa
Opis Zaklęcia: Zaklęcie polega na stworzeniu w pomieszczeniu huraganu, który nie oddziałuje wyłącznie na użytkownika. Wiatr wieje z prędkością 80 km/h. Służy nam głównie do ucieczki, bądź wywołania zamieszania.

Poziom III
Nazwa Zaklęcia: Kula Powietrza
Inkantacja: Air Blast
Opis Zaklęcia: Użytkownik generuje kule powietrza w swoich dłoniach, która, rzucona w jakiś punkt, wywołuje falę uderzeniową. Fala ta może uszkodzić przeciwnika, bądź odepchnąć go dosyć mocno, tworząc jednocześnie wrażenie otrzymania potężnego ciosu, przyjętego na ciało. Na podstawowych poziomach mag jest w stanie stworzyć kilka kul, później liczba dochodzi nawet do kilkudziesięciu.

Nazwa Zaklęcia: Powietrzne Więzienie
Inkantacja: Air Prison
Opis Zaklęcia: Czarownik tworzy powietrzne więzienie, w którym zamyka przeciwnika. Można za pomocą tego np. pozbawić tlenu ludzi w środku. Początkowo jego wielkość to sześcian który ma po trzech metrach w każdym parametrze. Z każdym kolejnym poziomem wielkość więzienia dubluje się. By utrzymywać więzienie, potrzebny jest nam kontakt fizyczny ze ścianką więzienia.

Poziom IV
Nazwa Zaklęcia: Powietrzny Tunel
Inkantacja: Caeli Subter
Opis Zaklęcia: Zaklęcie, które pozwala nam wytworzyć tunel powietrzny, przyspieszający nasze ruchy oraz pozwalający nam podróżować dużo szybciej na większe odległości. Tunele mogą być tworzone dla całego ciała, bądź dla konkretnych jego części, mogąc przyspieszyć np. ruch ręki w celu wywołania mocniejszego uderzenia.

Poziom V
Nazwa Zaklęcia: Huragan
Inkantacja: Tempestatis
Opis Zaklęcia: Mag wytwarza wokół siebie potężny huragan, który jest w stanie spowodować ogromne szkody. Wiatr wieje z prędkością około 30m/s.

Gdy mag awansuje na kolejny poziom użytkowania zaklęć, nie ma obowiązku wypowiadania inkantacji z poprzedniego etapu. Tj. jeśli postać nauczy się zaklęć poziomu III, nie musi wypowiadać inkantacji zaklęć poziomu I oraz II, jedynie w postach zaznacza użycie danego zaklęcia, np. w narracji.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach