Share
Go down

Księga Żywiołu Błyskawicy

on Pią Kwi 20, 2018 9:22 pm
Poziom I
Nazwa Zaklęcia: Spięcie
Inkantacja: Skammhlaup
Opis Zaklęcia: Podstawowy czar z zakresu magii błyskawicy, który pozwala nam na wywołanie spięcia w jakimś urządzeniu elektrycznym. Na pierwszym poziomie jesteśmy w stanie przeładować telefon czy komputer, na ostatnim zaś damy radę pozbawić całe osiedle prądu, nie mając do dyspozycji skrzynki.

Nazwa Zaklęcia: Paraliż
Inkantacja: Lomun
Opis Zaklęcia: Technika pozwala nam na chwilowe sparaliżowanie kogoś, oddziałując na jego układ nerwowy, powodując przy tym nawet omdlenie, jeśli będzie to osoba wrażliwa na takie bodźce. Ma swoje zastosowanie również w walce wręcz, bowiem gdy zastosujemy ten czar uderzając przeciwnika, możemy wywołać u niego lekki wstrząs, co z kolei ograniczy jego ruchy.

Nazwa Zaklęcia: Ładowarka
Inkantacja: Chargeur
Opis Zaklęcia: Czar dzięki któremu możemy naładować dowolne urządzenie elektryczne, bądź podtrzymywać jego działanie w czasie rzeczywistym. Z czasem nawet czarownik jest w stanie zasilić cały dom, gdy już wstąpi na wyższy poziom użytkowania magii elektryczności.

Poziom II
Nazwa Zaklęcia: Porażenie
Inkantacja: Shock
Opis Zaklęcia: Mag jest w stanie porazić przeciwnika prądem, co przy dłuższym kontakcie może doprowadzić nawet do uszkodzenia nerwów poprzez nadmiar impulsów elektrycznych. By zabić kogoś tym sposobem, potrzebny jest odpowiedni przewodnik, np. woda. Zaklęcie wymaga kontaktu fizycznego, bądź też poprzez przewodnika z przeciwnikiem.

Nazwa Zaklęcia: Elektryczny Bicz
Inkantacja: Thunder Whip
Opis Zaklęcia: Użytkownik generuje w dłoni trzymetrowy bicz, który stworzony jest w całości z energii elektrycznej i jest dosyć elastyczny, dzięki czemu może posłużyć np. do owijania nim przeciwnika, którego skóra w momencie kontaktu z wytworzonym za pomocą magii przedmiotem otrzymuje poparzenia. Nie ma to na celu mocno zranić przeciwnika, a zatrzymać go.

Poziom III
Nazwa Zaklęcia: Skok Błyskawicy
Inkantacja: Lightning Jump
Opis Zaklęcia: Czar służący do szybkiego przemieszczania się z punktu A do punktu B, jednakże mocno ograniczony. Pozwala pokonać zaledwie dystans kilku metrów, jednakże jest na tyle szybki, by pomóc nam np. uniknąć jakiegoś ataku. Użytkownik zamienia się w błyskawicę, która następnie szybko przemieszcza się z miejsca w miejsce i już po chwili, gdy tam dotrze, energia elektryczna scala się w użytkownika. Na pierwszym poziomie gracz jest w stanie pokonać do 10 metrów, a z każdym kolejnym poziomem o 10 więcej.

Nazwa Zaklęcia: Elektryczna Podróż
Inkantacja: Voyage Electrique
Opis Zaklęcia: Jeśli będziemy mieć dostęp do stałego prądu, np. kontaktu w domu, zaklęcie to pozwoli nam zmienić się w czystą energię elektryczną i za pomocą okablowania, pokonać niezliczone ilości kilometrów, by trafić do odpowiedniego miejsca. Teoretycznie zasięg jest nieograniczony, wszystko jest zależne od światłowodów i innego rodzaju przenośników, którymi będziemy mogli się gdzieś przedostać.

Poziom IV
Nazwa Zaklęcia: Piorun
Inkantacja: Thunder
Opis Zaklęcia: Najbardziej konwencjonalne zaklęcie z dziedziny żywiołu błyskawicy. Służy do uderzenia piorunem przeciwnika, co może wywołać u niego ogromne poparzenia, szok, paraliż czy często nawet śmierć. Jeśli sami z własnej energii będziemy generować błyskawicę, istnieje mniejsza szansa na to, że zabije przeciwnika. Jeśli jednak skorzystamy np. z burzy i przekierujemy piorun, a także doładujemy go dodatkowo swoją energią magiczną, bardziej prawdopodobne jest, że oponent tego nie przeżyje.

Nazwa Zaklęcia: Klatka Elektryczna
Inkantacja: Cavea Electrica
Opis Zaklęcia: Czar pozwalający na stworzenie elektrycznego więzienia. Wypowiadamy inkantację i tworzymy metr przed sobą elektryczną klatkę, której nie da się zniszczyć siła fizyczną. Każdy kontakt jakiejkolwiek tkanki, po której może przejść prąd, jest równoznaczny z wytworzeniem spięcia i uderzeniem energii skierowanym prosto w osobę zamkniętą w środku. Klatka ma cztery metry szerokości, długości i wysokości, a na randze wyżej może się powiększyć do dziesięciu metrów. Stoi ona tyle, póki ktoś jej np. nie przysypie piaskiem bądź sam użytkownik się nie wyczerpie. Przykładowy czas użycia takiej klatki to dziesięć minut.

Poziom V
Nazwa Zaklęcia: Eksplozja Elektrowni
Inkantacja: Crepitus Planta
Opis Zaklęcia: Użytkownik kumuluje wewnątrz siebie potężne dawki elektryczności, którą wyrzuca z siebie po chwili i zaczyna ciskać w losowe strony piorunami, a po kilkunastu sekundach na obrębie pięćdziesięciu metrów tworzy się eksplozja wywołana przez ładunki elektryczne. Praktycznie nie możliwe jest przeżyć to zaklęcie, jeśli znajduje się blisko epicentrum.

Gdy mag awansuje na kolejny poziom użytkowania zaklęć, nie ma obowiązku wypowiadania inkantacji z poprzedniego etapu. Tj. jeśli postać nauczy się zaklęć poziomu III, nie musi wypowiadać inkantacji zaklęć poziomu I oraz II, jedynie w postach zaznacza użycie danego zaklęcia, np. w narracji.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach