Share
Go down

Czarna Magia/Klątwy

on Pią Kwi 20, 2018 9:56 pm
Poziom I
Nazwa Zaklęcia: Osłabienie
Inkantacja: Xanuun
Opis Zaklęcia: Jedno z podstawowych zaklęć czarnej magii. Podczas kontaktu fizycznego użytkownik zaczyna dosłownie wysysać z przeciwnika jego energię życiową, a co za tym idzie wzmacniać swoją. Ofiara stopniowo zaczyna tracić swoją werwę i siłę do walki, pojawiają się uczucia senności i osłabienia. Na wyższych stopniach zaawansowania użytkownik jest w stanie pobierać energię bez kontaktu fizycznego, a mistrzowie tej sztuki potrafią pobierać ją od otaczających ich organizmów żywych.


Nazwa Zaklęcia: Dotyk śmierci
Inkantacja: Enslavement
Opis Zaklęcia: Klątwa, której zadaniem jest powolne i bolesne wykończenie przeciwnika. Podczas kontaktu fizycznego użytkownik pozostawia na ciele ofiary czarny znak przypominający odcisk demonicznej dłoni. Kończyna, na której został nałożony z czasem zaczyna słabnąć, blednie, a wszystkie naczynia krwionośne przybierają siny kolor. "Zatrucie" z czasem postępuje osłabiając przeciwnika, aby w końcu go zabić. Im użytkownik jest silniejszy tym klątwa postępuje coraz szybciej, dlatego też czas zabicia przeciwnika wahać się może między dniami, a dosłownie minutami. Silne ofiary są jednak w stanie zahamować postęp klątwy, a nawet pozbyć się jej ze swojego ciała.

Poziom II

Nazwa Zaklęcia: Ostrze Cienia
Inkantacja: Kivuli
Opis Zaklęcia: Ofensywne zaklęcie, którego zadaniem jest stworzenie w naszej dłoni czarnego ostrza, którym możemy walczyć. W rękach amatora służy jedynie jako broń, lecz bardziej zaawansowani użytkownicy są w stanie tworzyć za jego pomocą bardziej mordercze narzędzia.


Poziom III
Nazwa Zaklęcia: Opętanie
Inkantacja: Gehirnwäsche
Opis Zaklęcia: Zaklęcie, które jest bezpośrednią kontynuacją dla ostrza cienia. Użytkownik wbija ostrze w ciało przeciwnika, a następnie zaczyna za pomocą czarnej magii prać umysł ofiary. Po wygraniu wewnętrznej batalii z przeciwnikiem użytkownik zyskuje kontrolę nad swoją ofiarą. Czas trwania opętania nie jest permanentny i zależy głównie od zasobów energii użytkownika. Ważna jest również część ciała, w która zostanie wbite ostrze. Dużo łatwiej bowiem opętać przeciwnika, którego ostrze ugodziło w klatkę piersiową aniżeli stopę.

Nazwa Zaklęcia: Spętanie
Inkantacja: Xadhig
Opis Zaklęcia: Odpowiednik świetlistych łańcuchów egzorcystów. Czarne łańcuchy wyrastają z ziemi i pętają przeciwnika. Nie ograniczają się one jednak jedynie do skrępowania przeciwnika. Na długości całych łańcuchów znajdują się ostre kolce, które za każdym ruchem ofiary wbijają się coraz bardziej w jej ciało powodując rozległe rany. Przeciwnik, który nie jest w stanie się uwolnić prędzej czy później wykrwawia się.

Nazwa Zaklęcia: Transmutacja
Inkantacja: Besitz
Opis Zaklęcia: Ingerencja w ludzką anatomię również zaliczana jest do praktyk czarnej magii. Za pomocą tego zaklęcia użytkownik jest w stanie zmodyfikować części swojego ciała. Palce mogą zmienić się w szpony, z pleców wyrosnąć skrzydła, a skóra na klatce piersiowej stać się twarda niczym pancerz. Nowicjusze tej sztuki mogą zmodyfikować jeden element swojego ciała, lecz Ci co opanowali ją do perfekcji w stanie są zmodyfikować całe swoje ciało- do tego stopnia, że nie przypominają już ludzi.


Poziom IV
Nazwa Zaklęcia: Czarny wymiar
Inkantacja: Dhimashada
Opis Zaklęcia: Użytkownik tworzy wokół przeciwnika sześcian o długości ramienia 3 metrów. Klatka zamyka ofiarę w kompletnej ciemności. Następnie sześcian zaczyna się zmniejszać, za co za tym idzie z czasem zgniatać przeciwnika. Eksperci w dziedzinie czarnej magii są w stanie tworzyć klatki, w których zamknąć mogą więcej niż jeden cel.

Poziom V
Nazwa Zaklęcia: Przyzwanie Demona
Inkantacja: Qiyaame
Opis Zaklęcia: Jeden z najmroczniejszych i najpotężniejszych rytuałów czarnej magii. Za pomocą jego użytkownik jest w stanie odprawić starożytny rytuał, którego efektem jest stworzenie wyrwy między światem demonów, a ludzi. Za jego pomocą zła istota jest w stanie wedrzeć się do ludzkiego świata. Zaklęcie to jest o tyle niebezpieczne iż użytkownik nigdy nie wie jaki stwór przejdzie przez wyrwę. Jest to całkowicie przypadkowe- trafić może się nieszkodliwy chochlik, jak i również do świata ludzi wedrzeć może się potężna istota z czeluści swojego wymiaru. Nie jest on również w żaden sposób związany z użytkownikiem, a co za tym idzie nie ma żadnych podstawku temu, aby mu służyć. Dlatego też na to zaklęcie decydują się jedynie najpotężniejsi z czarnoksiężników.
Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach