Share
Go down

Księga Zaklęć Mentalnych

on Pią Kwi 20, 2018 9:56 pm
Poziom I
Nazwa Zaklęcia: Projekcja Astralna
Inkantacja: Spirit
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające na rozdzielenie własnej duszy od ciała. Dusza lewituje i jest niewidoczna dla nikogo ze świata fizycznego. Może ona przechodzić przez ściany oraz jest niewrażliwa na zmęczenie, jednakże po określonym czasie należy wrócić do ciała. Trzeba pamiętać o tym, że dusza nie może żyć bez ciała i na odwrót, dlatego strata któregokolwiek z nich jest równoznaczna ze śmiercią. Przy pierwszym poziomie użytkowania magii, dusza może bez problemu pozostać niezależna przez kilka minut. Na najwyższym poziomie magii mentalnej dusza może opuścić ciało nawet na kilka godzin. Forma ta pozwala nam również na kontakt z duchami, które przebywają na skraju wymiaru astralnego oraz rzeczywistości.

Nazwa Zaklęcia: Projekcja Energii
Inkantacja: Energy
Opis Zaklęcia: Podstawowa technika z zakresu zaklęć mentalnych. Pozwala nam na skumulowanie sił mentalnych w postaci kuli energii, którą można cisnąć w byt materialny bądź niematerialny (działa np. na duchy bądź postać astralną). Nie powoduje większych szkód, a jedynie wrażenie odepchnięcia, przynajmniej na pierwszym poziomie. Na poziomie piątym taka kula jest w stanie złamać coś komuś, jeśli trafi w odpowiednie miejsce.

Nazwa Zaklęcia: Fotograficzna Pamięć
Inkantacja: Memory - by zapamiętać | Memory End - by wykasować z pamięci
Opis Zaklęcia: Technika, która pozwala nam na zapamiętanie oraz odtworzenie w dowolnym momencie z pamięci konkretnego widoku, który mieliśmy przed oczami. W momencie użycia zaklęcia, zapisujemy obraz, widziany własnymi oczami, w podświadomości, z dokładnie odtworzonym każdym detalem, który objął nasz wzrok (przyjmuje się, że każdy obraz jest bardzo dokładny i niewrażliwy na wszelkie dewiacje takie jak wada wzroku). Pierwsza inkantacja zapamiętuje widok, druga zaś go usuwa i robi miejsce na kolejny obraz.

Poziom II
Nazwa Zaklęcia: Obraz Myśli
Inkantacja: Image
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające na uzewnętrznienie własnych myśli w postaci projekcji astralnej, do której wgląd może mieć kilka osób. Osoba tworzy za pomocą magii obraz, który można przenieść do jakiegoś przedmiotu, np. na tablicę, do urządzenia, by wyświetlić go w formie multimedialnej czy też by pokazać go w formacie 3D w przestrzeni. Można dzięki temu przekazać dokładny obraz np. zarejestrowany zaklęciem Fotograficznej Pamięci.

Nazwa Zaklęcia: Telekineza
Inkantacja: Telekinesis
Opis Zaklęcia: Czar pozwalający podnosić nam obiekty materialne za pomocą siły woli. Im wyższy poziom wtajemniczenia magii mentalnej, tym większe pod względem ilości i objętości obiekty można podnosić. Na podstawowym poziomie (2), jesteśmy w stanie unieść jeden obiekt ważący nie więcej niż dwadzieścia kilogramów. Z każdym kolejnym poziomem jesteśmy w stanie unosić dwukrotnie większe przedmioty oraz zdublowaną ich ilość od poprzedniego poziomu.

Nazwa Zaklęcia: Lewitacja
Inkantacja: Levitation
Opis Zaklęcia: Czar pozwalający na unoszenie się w powietrzu, łamiąc tym samym prawa fizyki dotyczące przyciągania obiektów. Zaklęcie podstawowe (poziom 2), pozwala nam na unoszenie się od kilkunastu do kilkudziesięciu metrów przez kilka minut z prędkością do 20 km/h. Ostatni poziom pozwala nam unosić się aż na kilka kilometrów wzwyż z prędkością do 50 km/h poruszania się nawet do godziny.

Poziom III
Nazwa Zaklęcia: Teleportacja
Inkantacja: Disappearance
Opis Zaklęcia: Zaklęcie służy do przeniesienia obiektu bądź samego siebie z punktu A do punktu B w krótkim odstępie czasu (setne sekundy). Na pierwszym etapie (poziom 3), możemy pokonywać dystanse do 50 metrów i możemy wykonać do trzech zniknięć w ciągu piętnastu minut. Na ostatnim poziomie, możemy pokonać nawet jeden kilometr odległości, a sama ilość skoków, jakie możemy wykonać zamyka się w około 20.

Nazwa Zaklęcia: Telepatia
Inkantacja: Telepathy
Opis Zaklęcia: Czar pozwalający nam komunikację za pomocą myśli na dalekie i krótkie dystanse. Na początku można dystans jaki może pokonać wiadomość to kilka kilometrów, a ilość umysłów, do których treść może dotrzeć, zamyka się w obrębie piątki. Na poziomie ostatnim, jesteśmy w stanie przemówić do setek ludzi na całym kontynencie.

Poziom IV
Nazwa Zaklęcia: Manipulacja
Inkantacja: Manipulado
Opis Zaklęcia: Zaklęcie, za którego pomocą jesteśmy w stanie manipulować osobą w dowolnym celu. Na poziomie IV ogranicza się to do siły mocnej perswazji, która nie zmusi co prawda osoby pod wpływem zaklęcia do działania przeciw sobie, jednakże jeśli czyny nie konfliktowałyby się osobowością, wtedy bez problemu ofiara wykona dla nas rozkaz. Zaklęcie jest niewrażliwe na osoby, które są opętane przez istoty z innego świata, gdyż działałoby to na zasadzie manipulowania kimś, kto jest już manipulowany. Dopiero na poziomie V, osoby zmanipulowane, które nie posiadają mocnej osobowości, mogą zostać pokierowane do czynów wbrew sobie. Po jakimkolwiek użyciu zaklęcia, ofiara nie pamięta, że zrobiła cokolwiek.

Nazwa Zaklęcia: Bomba Energetyczna
Inkantacja: Sargo
Opis Zaklęcia: Czar, który pozwala nam na stworzenie energetycznej bomby, zdolnej zranić wiele osób wokół. Użytkownik skupia moc między dwoma dłońmi, w której pojawia się kula stworzona z energii mentalnej i po chwili rzuca nią. W styku z dowolnym obiektem materialnym kula wybucha, wytwarzając potężną falę uderzeniową. Wybuch ma około pięćdziesięciu metrów i osobę w epicentrum jest w stanie rozłupać na kawałki. Warto dodać, że jest to wybuch konwencjonalny, zatem wszelkie niedogodności związane z przebywaniem w jego centrum (np. ból głowy, złe samopoczucie, obolałe ciało) również się w to włącza.

Poziom V
Nazwa Zaklęcia: Egzekucja Duszy
Inkantacja: Anima Supplicium
Opis Zaklęcia: Zaklęcie służące do egzekucji dowolnej osoby bądź demona, które polega na wyssaniu duszy z ciała, a następnie na zniszczenie jej za pomocą impulsu energetycznego. Sam proces jest dosyć długi, bo trwa nawet do kilku minut. Różni się od zaklęć egzorcystów tym, że działa również na ludzi czy nawet na duchy, jeśli zaklęcie jest tworzone w wymiarze astralnym. Jednym słowem jest to uśmiercenie duszy przeciwnika.

Gdy mag awansuje na kolejny poziom użytkowania zaklęć, nie ma obowiązku wypowiadania inkantacji z poprzedniego etapu. Tj. jeśli postać nauczy się zaklęć poziomu III, nie musi wypowiadać inkantacji zaklęć poziomu I oraz II, jedynie w postach zaznacza użycie danego zaklęcia, np. w narracji.
Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach