Go down
Folk
Folk
https://final-atonement.forumpolish.com/t151-karta-niedorozwoju-folkahttps://final-atonement.forumpolish.com/t147-nathaniel-folklore-g

Księga Zaklęć Użytkowych Empty Księga Zaklęć Użytkowych

Pią Kwi 20, 2018 9:58 pm
Poziom I

Nazwa Zaklęcia: Rozszyfrowywanie mechanizmów
Inkantacja: Clue
Opis Zaklęcia: Zaklęcie użytkowe, którego zadaniem jest otwieranie zamków, itp. Wraz ze zdobytym doświadczeniem jego możliwości rosną poprzez rozwiązywanie bardziej skomplikowanych mechanizmów, a na otwieraniu drzwi do sejfów kończąc.


Nazwa Zaklęcia: Sokoli wzrok
Inkantacja: Eagle Eye
Opis Zaklęcia: Zaklęcie, które pozwala Ci widzieć lepiej. Z czasem zaczynasz dostrzegać rzeczy, których normalne oko nie jest w stanie zarejestrować. Mówi się, że najlepsi użytkownicy tego zaklęcia są w stanie dostrzec ruch przeciwnika nim ten jeszcze zdąży go wykonać.


Nazwa Zaklęcia: Omnibus
Inkantacja: Animo
Opis Zaklęcia: Zaklęcie używane w sytuacjach kiedy masz mało czasu, a szybko musisz zapamiętać określony tekst, informację, itp. Za pomocą tej zdolności jesteś w stanie z nadludzką prędkością czytać książki i wszelkiej maści poradniki. Trzeba jednak pamiętać, że sama teoria to nie wszystko, a co za tym idzie nie zawsze dobrze można ją przełożyć na praktykę.


Nazwa Zaklęcia: Nadludzki węch
Inkantacja: Nasus
Opis Zaklęcia: Proste zaklęcie, które potrafi przydać się niemalże w każdej sytuacji. Jest odpowiednikiem sokolego wzroku. Za pomocą tej zdolności użytkownik jest w stanie wyczuć to czego nie da rady poczuć żaden człowiek. Z czasem zaklęcie pomaga nawet w zlokalizowaniu źródeł zapachów, które uznaje się za bezwonne. Pamiętajmy jednak, że samo czucie zapachu nie jest wstanie "przedstawić" nam do czego tak na prawdę należy (nie znając woni konkretnej trucizny nie poznamy, że to właśnie ją czujemy).


Nazwa Zaklęcia: Nadludzki słuch
Inkantacja: Auris
Opis Zaklęcia: Nie ma co tu dużo rozpisywać. Zaklęcie działa jak swoi poprzednicy z ta różnicą iż tyczy się słuchu. Najlepsi z najlepszych są w stanie usłyszeć nawet bicie serca.


Nazwa Zaklęcia: Zaklęcie Usypiania
Inkantacja: Nemure
Opis Zaklęcia: Zaklęcie służące do usypiania organizmów żywych, które, w zależności od poziomu zaawansowania trwa od kilku minut, do kilku godzin. W przypadku użytkowania tego zaklęcia na początku, niezbędny jest kontakt wzrokowy oraz fizyczny, a sam proces usypiania trwa do kilku minut, działa bowiem na zasadzie hipnozy. Dopiero od poziomu czwartego, można pominąć któryś z elementów - np. pozostawić wszystko kontaktowi wzrokowemu, bądź za pomocą samego dotyku kogoś uśpić.


Nazwa Zaklęcia: Zaklęcie Translacji
Inkantacja: Gloosa
Opis Zaklęcia: Czar służy do tłumaczenia na dowolny język dowolnej treści, którą obejmują oczy użytkownika. Przykładowo - gdy patrzymy na tekst w języku hiszpańskim, możemy użyć tego zaklęcia i zmienić to w dowolny znany nam język. Przetłumaczoną treść widzi jedynie użytkownik czaru i poza przekazem ustnym, bądź użyciem odpowiedniego zaklęcia mentalnego, nie ma możliwości przekazania całej treści komukolwiek, bowiem tłumaczenie powstaje tylko w pamięci bądź wyobraźni użytkownika.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach