Share
Go down

WZÓR KARTY ROZWOJU

on Pią Kwi 20, 2018 10:39 pm
Kod:
[center][size=18]IMIĘ I NAZWISKO[/size][/center]
[b]Ilość Posiadanych Punktów:[/b] aktualny stan PD
[b]Ilość Zdobytych Punktów:[/b] stan dotychczasowych zdobytych PD



[center][size=18]Umiejętności[/size][/center]
[hide][b]Nazwa Umiejętności[/b] - x/100
[b]Nazwa Umiejętności[/b] - x/100[/hide]

[center][size=18]Magia[/size][/center]
[hide][b]Klauzula: [/b] do wypełnienia przez administrację
[b]Nazwa Magii[/b] - x/100
[b]Nazwa Magii[/b] - x/100[/hide]

Posiadane umiejętności oraz magie są niedostępne do wglądu dla graczy, by zapobiegać metagamingowi.

W przypadku zwykłych ludzi drugą kategorię rozwoju należy pozostawić pustą.

Raz przydzielone punkty doświadczenia nie mogą zostać przeniesione w inną umiejętność, dlatego prosimy o to, by rozważnie rozkładać każdy punkt.

Na początku gry, gracz maksymalnie może włożyć 60 punktów w jedną magię, osiągając tym samym Poziom III w użytkowaniu jej.
Nie tyczy się to umiejętności, tutaj można wkładać dowolną ilość punktów.

Klauzula w przypadku czarowników i egzorcystów to nic innego jak sposób odzyskiwania magicznej mocy, która nie jest nieograniczona. Zazwyczaj jest to jakaś czynność, którą musi postać wykonać, by zregenerować siły, często powiązana jest ona z osobowością czy przyzwyczajeniami postaci (np. nałogowy palacz musi zapalić kilka papierosów z rzędu, by zregenerować magię). Zdarza się, że klauzule często są dosyć bolesne, bądź nawet momentami przerażające - znany jest bowiem przykład użytkownika magii, który, by zregenerować siły magiczne, musiał pić krew zwierząt.
Klauzula jest przydzielana przez administrację w momencie sprawdzania karty rozwoju. Raz ustanowiona, nie może zostać zmieniona.

KARTĘ ROZWOJU NALEŻY WSTAWIĆ DO DZIAŁU "W BUDOWIE" I GDY ZOSTANIE ONA ZAAKCEPTOWANA PRZEZ ADMINISTRACJĘ, AUTOMATYCZNIE ZOSTANIE PRZENIESIONA DO ZAAKCEPTOWANYCH.
PRZED ZAAKCEPTOWANIEM NIE WOLNO KORZYSTAĆ Z UMIEJĘTNOŚCI I MAGII FABULARNIE.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach