Share
Go down

Regulamin Forum

on Nie Kwi 01, 2018 12:27 am
Regulamin Ogólny

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem wszystkich zasad panujących na forum.
2. Forum zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci poniżej lat 18, zakładając konto na naszym portalu, użytkownik akceptuje umieszczanie takowych treści.
3. Kłótnie należy rozwiązywać prywatnie, przez wiadomości w skrzynce bądź inne komunikatory. Chatbox nie jest od tego, by prowadzić konflikty.
4. Zakaz kopiowania czegokolwiek co znajduje się na tym forum.
5. Reklamowanie stron i for na Chatboxie oraz pw jest zabronione. Od tego jest specjalny dział.
6. Na znak przeczytania regulaminu, niech każdy na końcu historii w karcie postaci wpisze: koniec. Bez tego karta postaci nie zostanie zaakceptowana.
7. Nieobecności powyżej 3 dni należy usprawiedliwić w odpowiednim temacie. Po miesiącu nieobecności postać przenoszona jest do nieaktywnych, co jest równoznaczne z tym, że może ona służyć za dowolną pomoc fabularną dla MG.
8. Administracja ma ostateczny głos w każdej sprawie.
9. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, a także ma obowiązek poinformować o zmianach graczy.
10. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
11. Administracja ma prawo ukarać użytkownika adekwatnie do oceny jego występku.

Regulamin Postaci

1. Nick to imię, imię i nazwisko, bądź pseudonim postaci. Nie powinien on zawierać liczb, znaków ani obraźliwych treści. Konta nazwane, na przykład Mruczek152, PaUlInKa<3 i tym podobne, zostaną usunięte.
2. Każde konto to jedna postać. Gracz ma prawo do posiadania trzech kont. Jedynym wyjątkiem jest aktywność, która wymagana jest na wszystkich trzech kontach. Przez aktywność mówimy o minimum kilku postach fabularnych w tygodniu. Jeśli są one nieaktywne, w pierwszej kolejności uznaje się osobę za nieaktywną i jeśli nieobecność trwa miesiąc to zostaje ona oddana do kontroli MG.
3. Każde konto, które nie założy karty postaci do dwóch tygodni od zarejestrowania się - z automatu zostaje usunięte. Każdy użytkownik ma jednak prawo poinformować administrację o przedłużeniu się prac nad kartą postaci, wówczas władze forum zwiększają czas na jej stworzenie, nie będzie to trwać jednak w nieskończoność.
4. Trilokacja jest dozwolona dla wątków second-life. Jeśli ktoś chce ruszyć na misję, może wykonywać tylko jedną, a pozostałe dwie sesje zostają wyłącznie na wątki niezależne. Podczas wydarzeń forumowych, eventów i innych większych imprez, dochodzi kolejne wolne miejsce, dzięki czemu możemy pisać w trzech wątkach podstawowych + w jednym na evencie. Retrospekcji można pisać niezliczoną ilość, bowiem nie są one punktowane.
5. Zabronione jest tworzenie postaci demonów, duchów oraz innej maści wymysłów takich jak wampiry czy wilkołaki. Aktualnie jedyną grywalną rasą na forum są ludzie.
6. Stosujemy realne twarze, zatem prosimy o zapożyczanie wizerunków od aktorów/znanych osób/realnych person. Zezwalamy na arty, jednakże muszą być one klimatyczne i muszą stwarzać wrażenie realizmu (propozycja od nas: zająć wygląd jakiejś znanej osoby, a na arty brać strój bojowy, etc).
7. Obowiązkowe rozmiary avatara to 200 pikseli szerokości i 320 wysokości.
8. Czwarte i każde kolejne konta można tworzyć tylko za zgodą administracji.
9. Uprasza się o uzupełnienie pół profilu tuż po zrobieniu Karty Postaci.
10. Postać zostanie oficjalnie wprowadzona do gry gdy: zostanie zaakceptowana Karta Postaci, zostaną uzupełnione pola w profilu i zostanie wstawiony avatar, przedstawiający daną postać. Wtedy postać może brać udział w wątkach SL. Wszystkie wątki wymagające udziału MG i mające za zadanie wzmacniać naszą postać (misje, treningi, eventy), wymagają akceptacji Karty Rozwoju.
11. Na forum istnieje możliwość zabijania postaci, jednakże wszystko to kontrolowane jest przez MG i póki on nie zadecyduje o śmierci danej postaci, nie ma ona miejsca.
12. Stworzenie postaci na forum jest jednocześnie zgodą na dowolne użycie jej w celach fabularnych - od opętania czy porwania do uśmiercenia jej.
13. Każde uzgodnione: trwałe uszkodzenie ciała postaci, spłodzenie dziecka, zabicie nieistniejącej na forum rodziny postaci, gwałt, utrata dziecka/poronienie, czy wysłanie postaci do więzienia/szpitala/psychiatry/na odwyk musi zostać zgłoszone administracji. Póki mistrzowie gry nie zostaną powiadomieni o zaistniałej sytuacji, gracz nie ma zezwolenia udawać, że jego postać została zgwałcona, straciła rękę czy zaszła w ciążę.
14. Pamiętajmy o tym, że postacie nie posiadają wiedzy użytkownika o wydarzeniach fabularnych, toteż prosimy o zachowanie realizmu (w tym utrzymywania pozorów zaskoczenia). Metagaming usera będzie karany.
15. Mistrzowie Gry mają upoważnienia do wtrącenia się w każdy wątek - bez znaczenia jakiego jest rodzaju, razem z rejestracją na forum akceptuje się również wszechobecność Mistrza Gry. Mają oni wszystkie możliwe uprawnienia fabularne, mogą zatem zabijać postacie bez zgody, czy też trwale je okaleczać.
16. Forum przedstawia alternatywną wersję świata rzeczywistego, który został wzbogacony o umiejscowienie dwóch nowych wymiarów. Wszystkie wydarzenia historyczne (np. I czy II Wojna Światowa) miały miejsce i można się do nich odnosić normalnie - ot choćby z pomocą wiedzy historycznej, jak również z perspektywy wykreowanego świata tzn. wtajemniczeni mają świadomość tego, że podczas II Wojny Światowej część liderów konfliktu została opętana, np. Hitler, Stalin, Roosevelt czy Churchill.
17. Zabronione tworzenie jest postaci znanych - ot historycznych po gwiazdy filmowe i tak dalej.
18. Prosimy o ograniczenie liczby istotnych NPC w karcie postaci do trzech, jeśli zajdzie taka potrzeba. Przez istotne postacie NPC mamy na myśli np. mistrzów sanktuariów.
19. Każdy trening, walka, misja oraz inne wydarzenia wymagające osądu MG, muszą zostać podsumowane przez Mistrza Gry, w innym wypadku, są one nieważne.
20. Wszystkie wydarzenia wymagające udziału MG, są ostatnimi wydarzeniami z udziałem naszej postaci w jej historii. Wobec możliwości trilokacji, zdarzenia typowo SL-owe (zwyczajne rozmowy w parku czy kawiarniach, etc) mają miejsce zawsze przed aktualnie wykonywaną misją, dlatego postać może odnosić się tylko do wydarzeń SL-owych w misji, nigdy odwrotnie.

Regulamin Postów

1. Na forum obowiązuje język polski, a więc należy pamiętać o zasadach interpunkcji oraz ortografii. W razie problemów, należy pisać posty w Wordzie albo przeglądarce która podkreśla błędy na czerwono, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.
2. Nie ma wymagań co do ilości słów w postach, jednak uprasza się o niewysyłanie postów które mają po dwa, trzy słowa. Rozpisanie się wcale nie jest trudne, możecie opisać myśli oraz czyny postaci, oraz to co widzi, słyszy czy czuje.
3. Przekleństwa w postach są dozwolone.
4. Można opisywać stosunki seksualne, treści sadystyczne, czy wręcz podchodzące pod patologię obyczajową. Na początku takowych wydarzeń wymagane jest napisanie z góry posta "+18".
5. Prosimy, by nie używać kolorów słabo widocznych na forum, jeśli chcecie koniecznie stosować jakiś barwny kod w swoich postach, np. w momencie kwestii dialogowych. Wyjątkiem jest kolor czerwony i jego bliższe odcienie. Jedynie MG oraz administracja forum mają prawo używać tego koloru.
6. Dozwolone jest pisanie w pierwszej i w trzeciej osobie.
7. Jeśli masz potrzebę stworzenia nowej lokacji, możesz to zrobić bez żadnego problemu - zakładasz nowy wątek w danym miejscu i opisujesz go tak, by zawierał istotne elementy wyglądu takiego miejsca (może być to również zdjęcie lokacji - to wersja dla bardziej leniwych).
8. Każda istotna sesja, w której był zawarty np. trening postaci, należy zgłosić do odpowiedniego wątku na forum, by zostały podsumowane zdobyte punkty doświadczenia oraz stan postaci. Należy jednak pamiętać o tym, że samodzielny trening jest słabiej punktowany niż misja, czy trening z udziałem MG.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach