Go down
Folk
Folk
https://final-atonement.forumpolish.com/t151-karta-niedorozwoju-folkahttps://final-atonement.forumpolish.com/t147-nathaniel-folklore-g

Księga Żywiołu Wody Empty Księga Żywiołu Wody

Pią Kwi 20, 2018 9:20 pm
Poziom I
Nazwa Zaklęcia: Strumień Wody
Inkantacja: Aqua Amnis
Opis Zaklęcia: Czar służący do tworzenia wodnego strumienia, którym możemy pokierować w dowolną stronę. Jedno z podstawowych zaklęć magii wody. Początkowy poziom pozwala nam na niewielki strumień który wydobywa się z palca wskazującego. Z każdym kolejnym poziomem ciśnienie strumienia oraz jego wielkość wzrasta, a na ostatnim poziomie może nawet kogoś pokiereszować czy podtopić.

Nazwa Zaklęcia: Wypełnienie Wodne
Inkantacja: Plenitudo
Opis Zaklęcia: Przytykamy dowolną część ciała do jakiegoś materiału czy powierzchni i wypełniamy go wodą. Działa to nie tylko na puste butelki ale również na przykład na pomieszczenia, które można wypełnić w całości cieczą.

Nazwa Zaklęcia: Wodny Chód
Inkantacja: Gradus
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające nam na poruszanie się po powierzchni wody. Na pierwszym poziomie może to trwać przez kilka minut, zaś na ostatnim może to trwać nawet kilka godzin, w zależności od potrzeb. Musimy jednak pamiętać, że w przypadku niespokojnych wód może być to zgubne zaklęcie.

Poziom II
Nazwa Zaklęcia: Wodne Więzienie
Inkantacja: Aqua Carcerem
Opis Zaklęcia: Użytkownik zamyka obiekt w więzieniu stworzonym z wody, która kumuluje się pod ciśnieniem, napierając na więźnia i ogranicza mu swobodę ruchów. W zależności od zachcianek, użytkownik może udostępniać powietrze przeciwnikowi, bądź też próbować go udusić. Niezbędny jest jednak kontakt dłoni z wykreowaną wodną kulą, w której znajduje się ofiara. Na drugim poziomie może się utrzymać ten stan tylko przez kilkanaście sekund, dopiero późniejsze poziomy pozwalają nam na dłuższe trzymanie przeciwnika.

Nazwa Zaklęcia: Cięcie Wodne
Inkantacja: Conscidisti
Opis Zaklęcia: Kumulujemy magię wody pod ciśnieniem i wysyłamy ją w postaci małych wodnych pasków, które pozwalają nam ciąć różne słabiej zbudowane powierzchnie. Drugi poziom pozwala nam lekko podciąć skórę człowieka, jednakże od poziomu czwartego wzwyż trzeba mieć się na baczności, gdyż każdy taki atak może poważnie uszkodzić nam ciało.

Nazwa Zaklęcia: Ściana Wodna
Inkantacja: Water Wall
Opis Zaklęcia: Zaklęcie pozwalające na stworzenie przed sobą kilkumetrowej ściany z wody o grubości kilku metrów, która może posłużyć np. w celu zatrzymania lecącego obiektu. Z każdym poziomem wielkość ściany się dubluje.

Poziom III
Nazwa Zaklęcia: Wodospad
Inkantacja: Waterfall
Opis Zaklęcia: Czar służy do wyczarowania ogromnej dawki wody w powietrzu, która następnie zlatuje na przeciwnika i przytłacza go, jeśli nie jest w stanie dostatecznie się zaprzeć. Im dłużej zaklęcie trwa tym więcej wody spada na daną osobę i po kilku minutach możliwe jest nawet podtopienie kogoś.

Nazwa Zaklęcia: Zamrożenie
Inkantacja: Freeze
Opis Zaklęcia: Mag jest w stanie zamrozić dowolny obiekt, który jest podatny na zmniejszenie temperatury. Technika jest kompatybilna z każdym innym czarem magii wody, dzięki czemu możemy tworzyć techniki powiązane z lodem, np. Waterfall zmienić na wysyp bryłek lodu. Im większy obiekt, tym trudniej jest go zamrozić.

Poziom IV
Nazwa Zaklęcia: Wodny Wir
Inkantacja: Aqua Vortex
Opis Zaklęcia: Zaklęcie, służące do wytworzenia wiru wodnego, którym z kolei możemy cisnąć w przeciwnika, by spróbować podtopić go, czy nawet pozbawić powietrza do wyzionięcia ducha. Wir tworzy się samoistnie i porusza się z dosyć dużą prędkością, jednakże nie jest na tyle zwrotny, by podążać za zwinnym przeciwnikiem. Należy zatem stosować go najlepiej z bliska, bądź w sytuacji pewnego uziemienia oponenta.

Poziom V
Nazwa Zaklęcia: Lodowa Pustynia
Inkantacja: Glacia Dezerto
Opis Zaklęcia: Czar pozwalający na zamianę całego obszaru w lodowe pustkowie. Po wypowiedzeniu inkantacji i skupieniu magicznej siły, wokół czarownika zaczyna tworzyć się poświata, która później zamienia się w falę zimna, zamrażającą obiekty fizyczne w obrębie pięćdziesięciu metrów, pojawia się zamieć, a sama temperatura spada do -50 stopni celsjusza. Jedynie użytkownik jest niewrażliwy na warunki pogodowe. W obrębie pierwszych dziesięciu metrów nie ma możliwości, by ktokolwiek przeżył zamrożenie, każdy kolejny metr zależny jest już od wytrzymałości przeciwnika.

Gdy mag awansuje na kolejny poziom użytkowania zaklęć, nie ma obowiązku wypowiadania inkantacji z poprzedniego etapu. Tj. jeśli postać nauczy się zaklęć poziomu III, nie musi wypowiadać inkantacji zaklęć poziomu I oraz II, jedynie w postach zaznacza użycie danego zaklęcia, np. w narracji.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach